You are currently viewing כך תבחרו חברת קידום אתרים בגוגל – מאת אייל רחמים מSeoLinks

כך תבחרו חברת קידום אתרים בגוגל – מאת אייל רחמים מSeoLinks

דף הבית » בלוג » כך תבחרו חברת קידום אתרים בגוגל – מאת אייל רחמים מSeoLinks

כששוקלים לאיזו חברת קידום אתרים לתת את קידום האתר שלנו, הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא איכות העבודה שהם עשו באתרים אחרים – ובראשם האתר של חברת הקידום עצמה: 

האם האתר של חברת קידום האתרים אופטימלי למנועי חיפוש? 

האם האתר מופיע בחיפושים עבור ביטויי מפתח מתאימים? 

אם חברת קידום האתרים לא מצליחה לפתח עבור עצמה נוכחות מקוונת מעולה, רוב הסיכויים הם שהם לא יצליחו גם עבור האתר שלנו. 

בנוסף כדאי לבחון אתרים אחרים שחברת קידום האתרים מצהירה כי שאנשיה קידמו במנועי החיפוש, וממש לבדוק את מיקומי הלקוחות בגוגל. 

מהי המשמעות של בחירה נכונה

בחירה נכונה של חברת קידום אתרים בגוגל יכולה להיות ההבדל בין זינוק בתנועת הגולשים הנכנסת לאתר, עלייה בדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל ושיפור עצום בשיעורי ההמרה – לבין ההיפך הגמור: למרבה הצער קיימות גם חברות קידום אתרים שעושות שימוש בשיטות מפוקפקות לקידום אתרי לקוחותיהן, וברגע שגוגל מזהה זאת – אותם אתרים מתחילים להידרדר מטה בתוצאות החיפוש עד כדי היעלמות מהן. 

אחד הדברים הבסיסיים שחשוב להבין עוד לפני שמתחילים לחפש חברת קידום אתרים הוא  עד כמה מורכבת המלאכה: הרי כל עסק רוצה להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש עבור כמה שיותר ביטויי מפתח שרלוונטיות לענף שלו. כדי להצליח בתחרות הזו, לא מספיק "לעשות". צריך "לעשות חכם". בחירת חברת קידום אתרים משמעה בחירה באנשי מקצוע שישיגו תוצאות אופטימליות. 

אז להלן 4 טיפים לבחירת חברת קידום אתרים:

  1. חקרו את הרקע והמוניטין של החברה – הקפידו לחקור את הרקע והמוניטין של החברה לפני קבלת החלטות כלשהן. בדקו אם יש המלצות של לקוחות, חוות דעת, מקרי מקרים והמלצות מעסקים או אנשי מקצוע אחרים בתעשייה.
  1. שאלו על השירותים המוצעים – חברות קידום אתרים שונות מציעות שירותים שונים, לכן חשוב לברר בדיוק אילו שירותים הם מספקים לפני שמתחייבים לחוזה. הקפד לשאול על בניית קישורים, מחקר וניתוח מילות מפתח, כתיבת תוכן, דיווח ניתוח ועוד.
  1. העריכו את האסטרטגיות שלהם – חשוב גם להבין כיצד החברה מתכננת לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם, כמו גם את האסטרטגיות לטווח הקצר והארוך להצלחה. שאלו אותם כיצד הם מתכננים לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs) ולפתח החזר על ההשקעה (ROI).
  1. מחירון קידום האתרים – דונו במבני התמחור השונים – לחברות קידום אתרים שונות יש מבני תמחור שונים, אז הקפד לשאול שאלות לגבי תמחור מראש כדי למנוע עמלות הפתעה בהמשך הדרך. אם אפשר, נסה לנהל משא ומתן על תעריף נמוך יותר או חבילה שעדיין מספקת שירות איכותי מבלי לשבור את התקציב שלך.

כתיבת תגובה