אחד הדברים החשובים לפני שאנחנו מתחילים בקידום ממומן בפייסבוק ומתחילים בהרצת קמפיינים,
הוא בעצם קידום אורגני בפייסבוק,
קידום אורגני בפייסבוק, בעצם בנוי מכמה סוגים, פרופיל פרטי, קבוצות, החנות של פייסבוק, שיתופים ועוד..
קידום אורגני בפייסבוק יכול להיות מאוד יעיל ואולי אפילו יותר מקידום ממומן בפייסבוק מכמה סיבות פשוטות. קידום אורגני בפייסבוק זה בדרך כלל כל האמצעים לקדם את הדף שלך בפייסבוק בחינם ללא תשלום לפייסבוק על כך. ניתן להזמין חברים מפייסבוק הפרטי שלך לאהוב את השלך ולהיחשף אליו. וגם אפשר לפרסם אותו בקבוצות מסוימות לאנשים רלוונטיים, או ליצור לדף שלכם קבוצה בפייסבוק.
קידום בקבוצות בפייסבוק
חלק מהקידום האורגני בפייסבוק ניתן גם לקדם בקבוצות, בדרכים מאוד פשוטות. תראו מעורבות, תגיבו לפוסטים שאנשים מפרסמים שקשורים לתחום שלכם, תעלו פוסטים בקבוצות רלוונטיות אליכם ולתחום. וכך אנשים יגיבו לפוסטים שלכם ויוכלו להיחשף לדף שלכם.
קידום בצורת פוסטים
אחד הדרכים הנוספות שניתן לקדם וחשוב מאוד אפילו באופן אורגני, זה בהעלאת פוסטים בצורה סדירה. המשמעות לכך, שכל מי שעוקב אחרי הדף שלכם, יוכל להיות פעיל ולראות פוסטים בכל פעם שתעלו פוסט. הייתי ממליץ לעלות בצורה מסודרת פוסטים לפי כמות חודשית, שתדעו ותכננו כבר מה אתם מעלים לשבוע הבא. והכי חשוב פוסטים רלוונטיים לכם ולעוקבים שלכם, ככל שתעלו פוסטים ותראו פעילות יכול להיות שאחד העוקבים שלכם יראה מעורבות לפוסט וישתף אותו בעוד מקומות או אפילו יבצע את הפעולה שרציתם שיבצע.
הזמנת חברים לאהוב את הדף
אפשרות נוספת שקיימת בפייסבוק, וכאן תצטרכו את הפרופיל שלכם לצורך הקידום הזה, זה בעצם להזמין את החברים שלכם בפייסבוק הפרטי שלכם שיאהבו את הדף שלכם, ובכך תגדילו משמעותית את החשיפה לעמוד שלכם, ככל שיש לכם יותר חברים בפייסבוק כך החשיפה תגדל.
לחצני פעולה וסרטונים
כיום יש הרבה אפשרויות שפייסבוק מציע לכם על מנת לקדם ולזרז המרות וחשיפה. ואחד הדרכים לכך זה באמצעות לחצני פעולה, פייסבוק מציע אפשרות בכל פוסט שתעלו או אפילו בכניסה שלכם, אפשרות לשליחת הודעה ישירות אליכם, מפוסט או מהדף, ואפילו אפשרות של ווצאפ ועוד מס' אפשרויות, פעולות יכולים לעזור לכם להשיג המרות (הפעולות שרציתם שהגולשים יבצעו) . וגם דרך סרטונים, במידה ואתם מוכרים קורס כלשהו או מוצר כלשהו פייסבוק בתקופה האחרונה מאוד אוהבת לתת את הבמה בפיד של הגולש לסרטונים, אז אם תעלו סרטונים יכול להיות שזה יתפוס את העין של הגולש לעומת פוסט. ודרך נוספת היא תשובות אוטומטיות והודעות, ניתן להשיב להודעות בצורה אוטומטיות ובמידה ולקוח שלכם לא אהב את המוצר, פייסבוק מאפשרת אפשרות לשלוח הודעה אוטומטית לגולש שלא המליץ עליכם, ואולי תוכלו כן לקבל ביקורת ואולי לתקן את החוויה שלו שיקנה מימכם שוב או ימליץ עליכם.
אז לסיכום: הייתי ממליץ לכם לקדם בצורה אורגנית באמצעות
- פרסום ומעורבות בקבוצות בפייסבוק
- פוסטים בצורה מסודרת בעמוד.
- תוכן רלוונטי לגולשים לפי המוצר שאתם מציעים.
- הזמנת חברים רלוונטים ללחיצת לייק לעמוד.
- עיצוב נכון של הדף ותיאור הדף.
- הוספת לחצן פעולה בדף ׁ(חשוב מאוד).