You are currently viewing מה זה קידום ממומן בגוגל ומה היתרונות שלו?

מה זה קידום ממומן בגוגל ומה היתרונות שלו?

דף הבית » בלוג » מה זה קידום ממומן בגוגל ומה היתרונות שלו?

קידום ממומן בגוגל (GOOGLE ADS) הוא אחד הדברים החשובים ביותר כיום בקידום עסק בגוגל.
יכול להיות שיצא לכם לפגוש איזה מודעה של גוגל בדרך למאמר הזה,
אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתר או עסק מסויים בגוגל הוא קידום ממומן,

אפשר לומר כי הוא גם הספתח להתקדם ולהתפרסם באינטרנט במהירות.
קידום ממומן זה בעצם מודעות בהתאמה אישית ובתשלום שאתרים/עסקים משלמים עבורם שיופיעו בגוגל ויגרמו לחשיפה גבוה.
ניתן לפרסם את המודעות הממומנות ברשת החיפוש של גוגל, יוטיוב, אתרים, אפליקיציות ועוד…

לקידום ממומן בגוגל יש לו מעט יתרונות עבור עסקים ואתרים שמעוניינים להתפרסם בגוגל.
קידום ממומן בגוגל (Google Ads) מציע בעצם אפשרות לפרסם מודעה בגוגל, ולשלם רק על מי שלחץ על המודעה.

רז שיווק דיגיטלי קידום ממומן בגוגל עסקים


אז מה היתרונות בקידום ממומן בגוגל?

תוכלו להשיג חשיפה גבוה מאוד בגוגל עבור המודעה שפרסמתם, אך לא בהכרח תשלמו על החשיפה הזו, אלא תשלמו רק על מי שלחץ ונכנס למודעה.
יתרון נוסף שהכלי מציע לנו הוא תוצאות במהירות גבוה מאוד.
ניתן לקבל דרך הGoogle Ads תוצאות מהירות מאוד, לאחר פרסום המודעה גוגל בעצם מתחילה להריץ את המודעה בהתאם לתקציב שבחרתם.
וכבר יהיה ניתן לראות אחרי מס' ימים תוצאות ראשוניות וחשיפה.

בנוסף לכך חשוב לי לציין כי רגע לפני שאנו מפרסמים את המודעה ניתן לבחור במידה ואנו מקדמים ברשת החיפוש,
את מילות המפתח שיופיע בהן המודעות, לדוגמא מישהו חיפש מקרר איכותי וזול.

חיפוש מקרר קידום ממומן בגוגל


נוכל להתאים עבורו את המודעה, שמי שמחפש מקרר ימצא את המודעה שלנו.
לפי מילת המפתח "מקרר איכותי וזול" בכך נוכל להגיע לחשיפה איכותית יותר.

המודעות גם מתפרסמות במקומות רבים בהתאם למה שבחרנו ומלבד רשת החיפוש,
בדרך כלל המודעות מופיעות ראשונות בחיפוש של גוגל ,יוטיוב, אתרים שונים ועוד מקומות.

יוטיוב ורשת המדיה

קידום הממומן בגוגל מציע לנו אפשרויות קידום בתשלום גם ברשתות נוספות של גוגל,
ביניהן יוטיוב ורשת המדיה וכמובן שלל אפשרויות נוספות.
אני מתאר לעצמי שיצא לכם לפגוש את אחת המודעות הממונות של גוגל ביוטיוב, זה בדרך כלל מופיע כסרטון קצר לפני הסרטון שרציתם לצפות,
זה גם יכול להופיע בחיפוש של סרטון מסוים (דומה לרשת החיפוש).

אז קצת מאחורי הקלעים,
ביוטיוב ניתן לפרסם בצורה ממומנת לפי סרטון של עד 15 שניות, או סרטון ארוך יותר שבו ניתן יהיה לדלג אחרי 5 שניות.
וב5 שניות האלה, תצטרכו לשכנע את הצופה להקליק עליכם.
גם כאן אתם לא בהכרח משלמים על כל חשיפה, התשלום נעשה אך ורק אם הצופה צפה בכל הסרטון או הקליק עליכם (יש גם פעמים שלפי זמן מסויים שצפה בסרטון).
אז הינה לפניכם עוד יתרון של Google Ads,

בנוסף לכך, יש גם את רשת המדיה של גוגל,
אחד הקידומים היותר מתאימים לחשיפה או להחזיר אליכם לקוחות שביקרו בעבר באתר שלכם.
רשת המדיה נמצאת באתרים שאתם מבקרים כמו Mako, Ynet ועוד..
שם בעצם ניתן מודעות בתוך האתר המנסות למשוך את העין של הצופה.

רז דיגיטל קידום העסק שלך מתחיל כאן

אחד היתרונות של הרשת המדיה, היא לגרום לחשיפה גבוה ובקלות, ובנוסף גם להכיר את המוצר או האתר שלך.
יש גם אפשרות לחשוף את המודעה ללקוחות שביקרו אצלכם באתר, ואולי להציע להם משהו אחר, שיגרום להם להיכנס שוב לאתר ולבצע את הפעולה שאתם רוצים שיעשו.

אז לסיכום, המלצה שלי?
Google Ads הוא כלי מעולה לקידום בתשלום, וחשוב לפעול בו נכון עם תקציב נכון.

כתיבת תגובה